Friday, May 15, 2009

Şi aşa a apărut cuvântul...


Cum m-am decis eu sa-mi fac un blog de literatura? Eram in 105, dupa laboratorul de internet si ma dadeam de ceasul mortii incercand sa gasesc o tema adecvata ca sa imi realizez si eu un blog sa iau o nota onorabila. Pe la Gara de Nord, intamplator, mi-a venit ideea e a  reveni la vechea mea pasiune din anii de liceu: literatura, asa ca mi-am zis ca nu ar fi nimic mai frumos decat un blog in care sa adun informatii despre opere si autori romani sau chiar straini. Ciudat este faptul ca eu nu am fost niciodata de acord cu ideea de blog, caci imi era lene sa stau sa scriu in fiecare zi ceea ce fac, unde ma duc, ce mai vad si cu cine ma mai intalnesc. Inca mi se pare penal sa faci asa ceva, dar mi-am schimbat parerea in legatura cu un lucru, cu utilitatea unui blog. Am realizat ca acesta poate avea mai multe functii, una dintre ele fiind aceea de informare si educare, asa ca datele pe care eu le voi aduna in materie de literatura vor fi utile atat elevilor cat si studentilor.
Mai jos va sugerez sa ascultati o pozie a lui Mihai Eminescu, care are niste tonalitati faine si care ii aminteste pe toti marii scriitori ai tarii noastre.... "Epigonii"



Mihai Eminescu - Epigonii
Asculta mai multe audio Divertisment »

No comments:

Post a Comment